Jak wybrać najlepsze studio graficzne?

Jak wybrać najlepsze studio graficzne?

Właśnie zmarnowałeś kolejny dzień przeglądając oferty studiów graficznych i nadal nie wiesz, które wybrać? To nie jest tylko Twój problem, poszukiwanie odpowiednich wykonawców usług to często nie lada wyzwanie. Nie ma większego znaczenia czy właśnie wybierasz miejsce następnych wakacji, szukasz mieszkania czy też wybierasz studio graficzne – zawsze zacznij od stworzenia listy swoich oczekiwań.  Będzie Ci wówczas łatwiej odrzucać propozycje, niedostosowane do Twoich potrzeb.

Nie wiesz, na co zwrócić uwagę gdy porównujesz ze sobą różne studia graficzne? Poniżej przedstawimy kilka czynników, które pomogą Ci w podjęciu decyzji.

Dotychczasowe projekty graficzne prawdę Ci powiedzą…

Tak, jedną z pierwszych rzeczy, którą warto zrobić sprawdzając studio graficzne to poprosić o portfolio i poznać dotychczasowe projekty graficzne. Nawet bez umiejętności graficznych pewne rzeczy możesz od razu sam ocenić. Jeśli np. spojrzysz na projekty graficzne opakowań, możesz stwierdzić czy zachęciłyby Cię do zakupy. Portfolio pozwoli Ci również określić, w czym dane studio się specjalizuje.

Raczkujące czy pewnie stąpające po rynku studio graficzne?

Kolejną kwestią, na którą warto zwrócić uwagę to jak długi firma jest już na rynku. Jeśli nasz projekt jest ważny i potrzebujemy prawdziwych specjalistów to warto wybrać studio graficzne, które ma już pewną historię i doświadczenie.  Wiemy z realizacji, że z każdym kolejnym wyzwaniem zdobywamy cenną wiedzę, którą możemy później wykorzystać przygotowując rozwiązania dla klientów. Kluczowych projektów nie powinno powierzać się osobom niedoświadczonym. Strona internetowa, ulotka, opakowanie produktu to Twoja wizytówka. Nieodpowiednie projekty graficzne usług mogą rzutować na Twojej wiarygodności.

Kim właściwie są klienci tego studia graficznego?

Wybierając studio graficzne, warto zerknąć do zakładki „Klienci”. Sprawdzić, kto tam się znalazł, czy są jakieś znane marki? Jeśli dane studio wykonuje projekty graficzne dla dużych, odnoszących sukcesy marek to i może Tobie pomoże odnieść sukces. Duże marki w portfolio to jeszcze jeden ważny wyznacznik. Duże firmy często dysponują całymi działami marketingowymi, które potrafią dobrze przeanalizować oferty rynkowe.  Jeśli zatem znane marki wybrały dane studio graficzne tzn., że wyróżniało się na tle konkurencji.

Przez 0